Translate

2013年9月27日星期五

趙太的新blog

呢個blog唔知好唔好用。

2 則留言:

  1. 我返到舖頭啦!!!

    祝各位開工大吉!!

    回覆刪除
  2. 本來我想好返哂先寫呢編

    不過我而家想早啲多啲人知道

    認識我的朋或有睇我的Blog的都知道

    我從來沒有介紹任何東西給大家

    包括我的產品

    呢次是我第一次介紹比大家的

    我本人十多年前疲膚就有問題

    我諗疲膚問題中醫好啲

    咁就睇中醫飲中藥好長時間

    金錢龜都食咗好多隻都唔得

    𨍭睇西醫吃藥搽藥膏好啲

    但是長期要搽藥膏

    每到秋天就要搽密啲

    但是搽藥膏是副作用

    咁都無辦法一起就搽

    最近有人介紹我食田雞煲薏米水

    我在香港超市買一包薏米返大陸煲

    我是11月10食第一餐

    第一星期食完就唔使搽藥膏

    第二星開始在大陸買薏米煮

    雖然唔哂搽藥膏

    但是就無咩改變

    到12月21號我在香港買有機薏米煲

    由於在大陸買的還有小小

    所以果星期只食三餐有機薏米

    反應好快

    食12月9號前出的雙手同身鄀無哂事

    而家只得雙脚未好哂

    但是我瞓前特得唔搽任護膚品

    都無問題啦!!!

    份量是我一包有機薏米份十餐

    每餐一隻田雞

    薏米先洗乾淨后

    再用浸3至4小時後

    加水煲至薏米開花的時候還有2碗水

    加田雞煲至得一碗水

    咁就可以食

    可以加小小鹽。

    如果有吃的好咗請你介紹比你的朋友謝謝!!!

    其實呢個當湯水飲都唔錯喎!!!


    回覆刪除